pokemonlover

Alla inlägg under april 2014

Av evelina Lotenstätt - 6 april 2014 12:23

Jag har ju lovat att försöka lägga upp en bild på vad jag hat ritat och nu sla jag försöka hoppas på det bästa!  haha det fungerar♥ gjorde den här i går

Av evelina Lotenstätt - 1 april 2014 16:27

hej igen alla under bara jag vet att jag inte har bloggat på ett otroligt långt tag men jag hade faktiskt glömmt att jag hade en blogg men nu är jag här igen. så nu kanke ni undrar vad jag haft för mig jo ska vi seeee....... jag har klarat pokemon black jag har börjat rita otroligt mycket pokemon ( för det mesta eevee eller en eevee utveckling mina fvoroter är espeon och umbreon  ) jag åker buss varje dag ( hatar det   ) jag har en jobbig valp/ung hund som skiter inne hela j**** tiden. jag älskar att rita ( just nu är jag inne på att rita dragonair)   soo cuteee men ja det har väll inte hänt så mycket jo juste det min valp blev en big 3:a i en utställning och det är otroligt bra. ja jag har inget mer att skriva just nu så adios  




o just det jag hatar skolan det är så stupid ( korkad) måste göra masor av olika saker kan man bara inte hålla sig till det roliga och skippa t.ex so:n eller i alla fall våran so lärare     okej nu ska jag gå adios   <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards